Pages

Tuesday, April 8, 2014

Dah 6 bulan dah umur Hannah Rose & Harris Reza

Hannah Rose dengan Abang Long Kaisan
Sekejap aje rasa, tup tup anak kembar saya Hannah Rose & Harris Redza dah cecah 6 bulan. Macam-macam kerenah, perangai dan keperluan. Umur macam dua-dua ni dah seronok dah nak bermain-main dengan diorang. Badan pun dah tegap sikit especially si Harris, sampai Atok Mi di pun dah "give up" nak timang dia.

Harris Redza & Abang Long Kaisan
Ayah & mama suka melayan Harris & Hannah dan tiap-tiap hari mendoakan korang berdua jadi hamba Allah S.W.T. yang beriman & bertakwa. Amin.

14 comments:

  1. wahhh seronoknya kembar laki pempuan.. :) semoga membesar dgn sihat dan kuat ye.. (mcm iklan milo pulak) heheh

    ReplyDelete
  2. Perjalanan sepanjang anak membesar itu merupakan satu detik2 yang sukar utuk kita lupakan...hargai setiap detik2 tersebut..

    ReplyDelete
  3. alolo dah besar dah anak bo hannah n haris.. comelnye

    ReplyDelete
  4. bestnya ade baby kembar.. comel =)

    ReplyDelete
  5. http://madey09.blogspot.com/2014/12/5-tips-berkesan-lahirkan-idea-mood.html
    done follow blog anda ya..jengok blog Etuza

    ReplyDelete

Comment here

Ads by Nuffnang