Pages

Sunday, February 26, 2012

Kantoi!

Apa yang Kaisan buat tu?
Haaa.....kantoi!

6 comments:

  1. dahh pandai bukak peti sejuk sendiri.mudah lahhh si celik nak ngap ngap...kih3~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ngap takpe, ini dia ingat telur ayam dalam tu bola ping pong. Ada ke ingat baling ke lantai boleh melantun naik telur ayam tu? Hehehe...

      Delete
  2. anak aku umur setahun setengah dah pandai bukak peti ais....cukup masuk 4 tahun ....last week peti ais mak aku lingkup.....satu hari berpuluh kali bukak tutup.....mula2 buh child lock kat peti ais tu....sudah nye dia sendiri yg unlock benda tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah ni. Sekarang ni kitorang letak alphabets kat luar peti ais tu. Sekurang-kurangnya dia terlupa lah nak buka peti ais tu.

      Delete
  3. hahaah..comel nye.kan dh kantoiii~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si comel tu anak Bo, Muhammad Kaisan, 2 tahun. Nasib baik kantoi, kalau tidak habis telur ayam dalam fridge tu.

      Delete

Comment here

Ads by Nuffnang