Pages

Saturday, August 4, 2012

Bukan mulut masin....otak yang masin..

Selalunya bila ada benda jadi lepas kita sebut benda tu, orang akan kata "haa...itulah kau. Mulut masin sangat!". Tapi hari ni terjadi pulak benda, tapi aku takde sebut benda tu. Baru terfikir aje pasal benda tu semalam.

Nak tahu benda tu apa? Aku terlepas bangun sahur untuk hari ni. Itu aje. Baru aje semalam terfikir, "mesti ada salah satu hari dalam bulan puasa ni tak bangun sahur". Memang tak bangun pun pagi ni. Ini semua angkara melayan si Kaisan sampai pukul 2 pagi.

Bukan mulut aku aje boleh jadi masin, otak pun boleh masin. Kena hati-hati apa yang aku fikirkan lepas ni.

P/s: Korang dah ada terlepas bangun sahur tak dalam Ramadhan tahun ini?

3 comments:

  1. hahhaha...bole erk..besa cm tu dlm sbln puasa msti akn da yg miss sahur hehhe..alhamdulilah stkt ni mkn shr la sbb mak yg kejutkn hehehe...

    ReplyDelete
  2. pernah sekali...satu famly terlajak...terjga dgn azan dah..huhu

    ReplyDelete
  3. hehehe kesian... alhamdulillah.. takat ni belum lagi terjadi...

    ReplyDelete

Comment here

Ads by Nuffnang