Ads by Nuffnang

Sunday, May 16, 2010

Dia yang buat....

Sekarang ini aku memang tak cukup masa untuk update blog ni. Idea, pandangan dan material memang banyak tapi ada seorang manusia kecil yang memerlukan perhatian. Banyak bunyi kalau aku tak pay attention. Nak tahu siapa dia?

Ini lah dia....

||
v
||
v
||
v
||
v
||
v
||
v
||
||
v
||
v


Walaupun tak cukup tidur, tak dapat buat blogwalking dan macam-macam lagi benda yang dah jadi rutin hidup aku, aku akan sentiasa ada bila dia perlukan aku.

7 comments:

  1. Tahniah sebab jadi bapa mithali :)

    ReplyDelete
  2. wah...mcm lasak je tidu baby tu.. :P

    ReplyDelete
  3. bagus bo..ko mmg bapa yang baik..hehe

    ReplyDelete
  4. alahai comey kaisan..jd bby bebaik ye..hehe

    ReplyDelete
  5. hamboi..kecik2 dah lasak semacam je tido ek...comeyy...

    ReplyDelete
  6. wah2... bo.. bagus bo...
    ini smgt yg lanun nak tgk..
    tapi jgn anak ptama jar.. pasni anak ke2,3,4...19 pun rajin camni gak k..heheheh

    ReplyDelete

Comment here