Pages

Saturday, August 14, 2010

Cheque Nuffnang Ke 9

Cheque Nuffnang untuk bulan Julai

Alhamdulillah. Cheque untuk bulan Julai dan juga yang ke-9 dari Nuffnang aku terima minggu lepas. Walaupun kali ini amount dia sikit (terendah aku dapat dari Nuffnang) tapi aku tetap bersyukur. Siapa nak bagi duit macam tu aje.
 
Thanks Nuffnang! Keep the cheques coming.

17 comments:

  1. Awesome! 9th cheque kotttt.. hehe

    ReplyDelete
  2. uish3...asik2 cashout ja bro ni. mantappp!

    ReplyDelete
  3. wah, bestnya.. kumpul2 boleh buat kenduri.. hihi

    ReplyDelete
  4. congrates !!! good achievement !!!

    ReplyDelete
  5. bestttt oh asyik cash out jeee.. leh buat duit raya tu

    ReplyDelete
  6. salam,sy minat gak nak wat duit nih,sy dh jd ahli nuffnang nih,tp xtau nak wat apa hehehe...

    ReplyDelete
  7. Bagusla, sebab check i belum datang ni :(

    ReplyDelete
  8. nape sy nyer nuffnang masih rm0.25, seday, xpandai la nk guna

    ReplyDelete
  9. tahniah.. ia mungkin terus memberi motivasikepada anda? ttp memberi pembakar kepada sop juga.. huhuhuh

    ReplyDelete
  10. tahniah dapat duit raya... dari nuff

    ReplyDelete
  11. Bila nuffnang dah berkenan tak kemana cek tuh :-)

    ReplyDelete

Comment here

Ads by Nuffnang