Ads by Nuffnang

Monday, January 2, 2012

Macam nak kurus kalau cenggini?!!

Isteri yang selalu membebel suruh kuruskan badan. Antara bebelan favourite isteri untuk saya kuruskan badan:
  1. "Janganlah minum air sejuk dah"
  2. "Kurangkanlah minum Nescafe 3 in 1 tu. Satu hari 1 aje!"
  3. "Cubalah minum air suam. Asyik minum air sejuk aje."
  4. "Makan oats ke, sayur ke, buah ke. Nasi kurangkan!"
  5. "Pagi-pagi pergi jogging ke, naik basikal ke sebelum pergi kerja tu. Kasi keluar peluh sikit."
Itulah Top 5 bebelan favourite isteri pada saya untuk kuruskan badan. Tapi macam manalah nak kurus kalau isteri pulak suka hidangkan makanan macam ni....

Baked Makaroni Cheese
Tiramisu Cake
dan yang terbaru untuk lunch hari ini.....

Murtabak Maggi Goreng dengan minced meat
Siapa punya salah sekarang saya gemuk?

12 comments:

  1. Pergh ! Sedapnya ! Boleh try nieyh . :P

    ReplyDelete
  2. murtabak megi..nampak cam muak je..sedap ke?

    ReplyDelete
  3. Boyz_ed: Sedap. Sila lah try.

    Cik Tie: Taklah muak. Kena control sikit bila makan.

    ReplyDelete
  4. Memang tepat sekali bebelan isteri kamu.

    ReplyDelete
  5. nak kurus minumlah milo jadi sihat dan kuat wakaka

    ReplyDelete
  6. hahaha...
    adeih susah nak kurus kalau asyik tengok makanan sedap ni.. and ofcoz la tergoda utk makan kan..
    hehe..
    yg penting senaman..
    makan je berganda2..
    tapi, senaman pun berlipat kali ganda la ye..:)

    ReplyDelete
  7. makan je.xyah risau.nanti barula pikir.hahaha

    ReplyDelete
  8. sama la kite bro.........
    wife aku ngan mak aku ..suruh diet la..kurangkan makan la.......tapi masak kaw2 pun power....gua bukan robot takde perasaan bila tgk makanan....gua tgk lauk pauk tu memanggil2 je.......ko tunggu aku nye entry pasal lauk pauk ni...goyang goyang....

    ReplyDelete

Comment here