Ads by Nuffnang

Saturday, January 14, 2012

Khairul Fahmi Che Mat @ Apex allergic dengan Beautifulnara


Semalam ada baca tentang Khairul Fahmi @ Apex yang mengatakan dia "allergic" dengan blog-blog hiburan dan salah satu blog yang di sebut ialah blog hiburan terkenal Beautifulnara. Ayat dari Apex masa interview dengan mynewshub tu "Saya kalau dengan blog-blog ini "allergic" sikit, memang pantang dengar. Contohnya kalau dengar nama Nara aje, terus saya takde mood". (Baca: Apex kecam blog hiburan heretnya ke kancah kontroversi)

Nara of Beautifulnara (Gambar ehsan dari mynewshub.my)

Kesian Nara sebab kena "single" out dari banyak-banyak blog hiburan. Dalam hal ni tiada yang salah, tapi mungkin Nara menjadi mangsa populariti blognya sendiri, which saya rasa is a good thing tapi ada sedikit tak best. Boleh aje Apex sebut ohbulan ke, ohartis ke atau nama blog-blog hiburan lain tapi sebab Nara yang popular, sebab itu kena mention.


Nara pun ada cakap dia kecewa sikit dengan Apex tentang kenyataan itu tetapi dia akan terus support Apex secara positif sepertimana dia lakukan sebelum ini (baca: Nara kecewa dengan Apex). Memang pun Nara banyak buat entri tentang Apex tapi tidak semuanya kontroversi, malah memang nampak betul support dari Nara ini buat Apex.

Photoshoot dengan Apex tahun lepas. (Bo paling kiri sekali)
Pada pendapat peribadi saya, Apex ni seorang yang down to earth, budi bahasa dan agak peramah. Saya sendiri pernah jadi "supir" dia tahun lepas. Sempatlah juga berborak dengan dia tentang pasukan Kelantan, Harimau Malaya, dunia bolasepak sehingga kereta apa yang dia drive. Masa photoshoot pun dia banyak bergurau dengan kami, attitude masa photoshoot pun memang professional dan nampak komitment bila dia pun bagi idea untuk pose-pose. 

Mungkin sebab profile tinggi macam artis yang buat orang nak tahu apa perkembangan baru Apex ini sehinggakan ada yang cuba sensasikan berita. Apa-apa pun, di harapkan ada perdamaian di antara Apex dan Nara walaupun sebenarnya Nara hanya kecewa dan tak lebih dari itu.

P/s: Malu betul malam photoshoot tu sebab pakai jersey Holland. Sorry Apex.

3 comments:

  1. keeper malaysia yang terhebat!
    memang untung msia ade keeper yang power and down to earth gini... :)

    ReplyDelete
  2. kesian... apa pun sabar aje lah..

    ReplyDelete

Comment here