Pages

Monday, July 23, 2012

Berapa lama agaknya berita pertama cedera main mercun untuk tahun ini akan keluar?

Mercun bola...pfftt..amatur.

Agak-agaknya hari ke berapa dalam bulan Ramadhan tahun ini kita akan mula dengar budak-budak (orang dewasa pun sama) cedera main mercun??

Setiap tahun mesti ada aje keluar berita, takpun mesti ada aje orang kampung (atau taman perumahan) bercerita pasal ada yang cedera.


Aku tak main mercun sebab sayangkan jari-jari dengan anggota badan lain. Lagipun, tak cukup kaya nak buat kerja bakar duit ni.

So, cuba korang bagi tekaan terbaik korang. Hari ke berapa agaknya?

4 comments:

  1. a'ah kan.. agak2 nye bila ea? jom tnye pembaca berita nak??! HAHAHA... nway hop xde lah yg jd mngsa mercun2 ni.. tapi, mustahil xde kan.. hampaaa.. -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan kita minta2, tapi mesti ada punya. Baru tadi lalu flat pantai dalam orang jual mercun openly tepi jalan..

      Delete
  2. masa kecik-kecik berani la main. tapi bila dah besar ni, bunga api pun rasa cuak je nak main. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kecik-kecik dulu tak tahu nak fikir baik buruk..time tu memang kamikaze...hehehe..

      Delete

Comment here

Ads by Nuffnang