Ads by Nuffnang

Wednesday, July 25, 2012

Keputusan perlawanan Malaysia lawan Arsenal, Harimau Malaya patut berbangga..

Harimau Malaya 1 - Arsenal FC 2
Nyaris-nyaris tadi Arsenal kena baham dengan Harimau Malaya coach K. Rajagopal. Baru kena gigit aje tu. Tapi rembatan dari Azmi Muslim dari luar kotak penalti memang world class. Macam itulah yang kita nak, dapat bola, relax dan rembat. Marah betul Manonne bila bola tu masuk.

Vito Mannone tengok aje bola masuk rembatan dari Azmi
Walaupun, Arsenal akhirnya menjaga maruah pasukan-pasukan dari Barclays Premier League (BPL) dengan gol-gol dari  Thomas Eisfeld dan Chuka Aneke, pasukan Harimau Malaya memang patut di puji kerana persembahan mantap dari semua pemain terutama dari Farizal Marlias. Kalau tak pasal form Farizal, mesti besar lagi Arsenal menang tadi.

Lepas ni Harimau Malaya jumpa dengan juara BPL pulak, Manchester City. Persiapaan bagus untuk menghadapi dan mempertahankan Piala AFF November nanti. 

11 comments:

  1. btool3.. terbaik punya goal dr azmi muslim kan.. tapi tu la.. sedih x menang. punyalah haz ingatkn malaysia boleh menang. huu =.='

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gol Azmi tu mmg terbaik, Faizal Marlias pun on form semalam..ada harapan besar pertahankan Piala AFF nanti..

      Delete
  2. Malaysia patut menang mlm td tu..last minit terkena pulak..kalo tak menangis da wenger kt tepi padang tu~ huihuihui..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang patut menang, tapi macam blh agak akhirnya akan kalah. Tapi takpe bro, persembahan mantap dari players. Terus sokong derang.

      Delete
  3. Pemain kita dh mantap..tapi coach takat tu juga.
    Jepun dah boleh kalahkan Spain.

    Ini kita terkial2 nak kalahkan Arsenal..memalukan

    ReplyDelete

Comment here