Pages

Tuesday, March 23, 2010

Orang yang hisap rokok ni kaya ke?



Masa nak balik tadi, kontraktor aku call cakap nak duit sebab nak beli barang  lagi untuk kerja renovation rumah aku. Hadoi, macam tahu-tahu aje gaji nak keluar lagi dua hari. Takpelah, janji siap dan elok.

Bila cerita kat isteri aku masa dalam perjalanan balik tadi, dia jawab "Takpelah, rumah kita juga. Nasib baik juga awak tak hisap rokok. Kalau tidak mesti susah nak bayar".

Terfikir juga aku bila dengar ayat isteri aku tu. Macam mana orang yang hisap rokok ni punya bajet? Rokok tu setahu aku bukannya murah. Kekadang aku tengok kawan-kawan yang hisap rokok ni, baru menyala sikit dah buang. Kaya betul diorang nih.

So, betul ke orang yang hisap rokok ni kaya?

p/s: kalau betul pun orang hisap rokok ni kaya, aku sangguplah jadi miskin dari sakit-sakit.



3 comments:

  1. aha. kaya? trust me. they're not. :)

    ReplyDelete
  2. bg saye org yg smoking ni kaye..tau x sbb ape?
    sbbnye :
    -diorg 'bakar' duit diorg ari..
    -diorg byk savings dlm bank so that 1 day nnt klu diorg masuk spital sbb kene operate diorg xkisah..

    hehe... jgn marah ye abg2 kat luar sane yg smoking..

    ReplyDelete
  3. Fiesyaa~yeah. I tahu. Entry ni macam perli2 sikit derang.

    Fitria~ Hehehe...reasons yg munasabah...wakakka..

    ReplyDelete

Comment here

Ads by Nuffnang