Pages

Monday, March 22, 2010

Terkenang Zaman Muda-Muda Dulu


Gelak besar aku bila ada kawan lama sekolah rendah letak gambar masa aku darjah 4 kat SRK All Saint's Taiping. Rambut masing-masing punyalah skema kalau nak bandingkan dengan budak-budak sekolah rendah zaman sekarang.

Teringat masa time ni memang senang. Tak fikir nak kena buat semua benda yang aku kena buat sekarang. Dah besar, kenalah buat kan. Betul tak? Memang simple hidup time nih.

Memang aku akan simpan gambar ni nak tunjuk anak cucu nanti. Insya'Allah.

P/S: Aku yang paling atas belah kiri tu. Rambut sikit sepi tuh. Skema skema..

No comments:

Post a Comment

Comment here

Ads by Nuffnang