Pages

Thursday, August 29, 2013

Sudah 33 minggu

Sudah dekat dengan tarikh bersalin. Ikut kata doktor mungkin sampai minggu ke 36 atau 37.

Makin dekat dengan tarikh makin berdebar. 

Doakan semuanya berjalan lancar dan di permudahkan oleh-Nya.

P/S: Kalau nak isi TABUNG KEMBAR BO pun boleh sini.

31 comments:

  1. semoga di permudahkan :)
    PG datang isi tabung kembar sama ya :) tq

    ReplyDelete
  2. sy doakan semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan oleh Allah S.W.T .. Amin amin ya rabbal alamin :)

    ReplyDelete
  3. semoga semuanya dipermudahkan.. insya Allah...

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan Nya..aminn :)

    ReplyDelete
  5. ish comel la yang baju biru tu. nama dia sapa? kirim salam comel. heheh

    insyaAllah dipermudahkan Allah isteri nak bersalin tu. Waktu ni lah dia sangat perlukan suami di sisi, jadi abg bo kena sentiasa ada untuk dia tau. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama anak sulong Bo tu Muhammad Kaisan. Dah 3.5 tahun dah dia.

      Terima kasih mengingatkan. Mmg sentiasa di sisi. :)

      Delete
  6. semoga semuanya dipermudahkan . .
    selamat bersalin untuk isteri . .
    comel laa anak pakai baju tido lagi ye . . hehe . .

    ReplyDelete
  7. wah kembar.. congratz.. semoga segala ny aberjalan dgn lancar..

    ReplyDelete
  8. mia doakan agar mudah bersalin dan dipermudahkan urusannya... congratssss...

    ReplyDelete
  9. deeya lambat baca entry ni . dah bersalin pun kan . btw , semoga baby kembar sihat2 selalu :)

    ReplyDelete

Comment here

Ads by Nuffnang