Pages

Saturday, August 10, 2013

Awang Selampit kutip duit raya

Awang Selampit @ Kaisan
Kanak-kanak yang paling happy bila Hari Raya. Dapat makan, jumpa cousin-cousin dan paling best dapat duit raya.


Samalah dengan anak saya, Muhammad Kaisan atau Awang Selampit kata ayah saya, Tok Mi pada Kaisan. Sekarang Kaisan dah umur 3 tahun, so lagilah dia faham apa tu Hari Raya. Semua orang layan dia sebab dia aje yang budak kecik dalam rumah Tok & Wan.


Tahun depan (jika dipanjangkan umur) keluarga kami akan lebih meriah dengan kehadiran kembar yang isteri sedang kandungkan, adik perempuan dan adik lelaki buat Kaisan. Kenalah Kaisan kongsi spotlight dengan adik-adik nanti.

19 comments:

  1. wahhhhh seronoknya dapat duit raya... tak muat poket tu...

    salam aidilfitri ya bo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raya ni seronok mmg rasa seronokna.

      Selamat Eidulfitri Mia!

      Delete
  2. selamat hari raya bro bo...wah! seriusly..tahniah...kembar tu...moga Allah permudahkan urusan bro bo sekeluarga~ wah! hepynya adik kaisan tu..msti dpt byk duit raya kan~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya bro Krole.

      Yup. Kembar sepasang. Terima kasih atas doa bro tu.

      Delete
  3. Selamat Hari Raya.. meriah warna merah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Illy!

      Merah lah meriah...hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. Jual muka..dapatlah duit raya lebih sikit...hehe

      Selamat Hari Raya Chuu!

      Delete
  5. tak kisahlah gelaran apa pun..yang penting poket masyuuukk..
    haha cute ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe....terima kasih...

      Selamat hari raya!

      Delete
  6. tahniahla dapat anak kembar, anaknya memang comel giller...selamat hari raya!

    ReplyDelete
  7. wahh..best tu dapat twin..tahniah abg Bo..
    Wahh..adik Kaisan dapat banyak tak duit raya.. :D

    ReplyDelete

Comment here

Ads by Nuffnang