Ads by Nuffnang

Friday, January 8, 2010

Anugerah Juara Lagu 2010



Kali terakhir aku betul-betul ambil kisah tentang Anugerah Juara Lagu kat TV3 ni KRU masih lagi menyanyi. Lagu AWAS rasanya. Yang dia ada perform guna api tu. Hebat. Betul-betul lama tu sampai adik beradik tu pun dah tak menyanyi and dah bergerak buat hal-hal lain dah.

Aku follow dulu-dulu pun sebab tiap-tiap tahun mesti ada band rock kapak masuk bertanding. Mega, Fotograf, Ekamatra, Blackrose dan macam-macam lagilah. Tapi sejak rock kapak beralih ke rock leleh, aku dah malas nak ikut dah.

Tapi sejak kebelakangan ini, aku agak intrigue atau tertanya-tanya dengan AJL 2010 (pergghh..aku tahu singkatan dia dah). Mungkin sebab wife aku yang peminat setia Faizal Tahir (dia bertanding dengan lagu Bencinta rasanya) asyik bercerita & tanya-tanya kat aku boleh ke FT menang? FT? Fedaral Territory ke? Ataupun mungkin sebab promo clip AJL 2010 yang bersiaran sekarang agak kreatif.

Tahun ini AJL akan ada 3 pengacara. Faisal Ismail (Hot FM) & Cheryl Samad memang pengacara tetap Juara Lagu mingguan (ini wife aku cerita) dan derang akan di temani oleh Ally Iskandar. Promo TV3 ini boleh tahan kelakar sebab TV3 cuba potray cinta 3 segi tengah berlaku. Kalau ada yang tak pernah tengok, boleh refer pada video bawah ini.





Apa-apa pun besar kemungkinan aku tak dapat tengok pun AJL 2010 ini sebab aku bermain futsal NATS Futsal Sunday yang memang ada setiap hari ahad (www.nakatautaksaje.blogspot.com). Wife aku memang nak aku keluar berfutsal supaya dia boleh conquer TV sorang-sorang.



Btw, kalau tahun ni punya AJL aku menyokong Yuna & maybe another band, wife aku pulak memang all out untuk Faizal Tahir. 

Korang pulak?

6 comments:

  1. Aku pun sokong Yuna. Tapi ada bands lain pun cam best juga.

    ReplyDelete
  2. saya suka banyak dalam ni... aizat pun ada harapan leh menang gak.. overall semua peserta tahun ni hebat2 juge..

    ReplyDelete
  3. Tahun ini agak best juga artist dia.

    ReplyDelete
  4. tahun ni byk best2
    sape2 menag tak kesah
    kalau faizal atau yuna menang
    mmg best

    ReplyDelete

Comment here