Ads by Nuffnang

Tuesday, January 5, 2010

Nuffnang Glitterati Status Di Tarik Balik....apakah?

Pagi ini aku seperti biasa aku check akaun Nuffnang untuk tengok kalau ada updates for earnings. Takde. Takpelah, mungkin sebab cui panjang tahun baru.

Tapi perkara yang buat aku sedikit terkedu ialah bertukarnya status Nuffnang Glitterati aku kepada Ordinary Member (Non Exclusive). Setahu aku, hanya Nuffnang sahaja yang aku letak pada Bo Is A Nerd site ini. Nak kata dormant, tiap-tiap hari aku update (tipu sikit) and ada aje visitors (ini aku tak tipu).



Ada perbezaan juga pada status Glitterati & Ordinary member. Ordinary Member tak boleh post pada Innit @ Nuffnang. Glitterati boleh.

Nilai ads Nuffnang juga, Glitterati member lebih tinggi nilainya. Yang lain-lain seperti dijemput pergi ke screening or product launch aku tak berapa heran sebab tahu takkan dapat (gila2 pessimist).

Di harapkanlah pihak Nuffnang dapat kembalikan status itu dalam minggu ini. Kalau tidak, life goes on. Keep on blogging!

P/S: Kalau ada sesiapa yang ada information atau advise untuk dapatkan semula status Glitterati tu, silalah tinggalkan komen. Aku juga akan update jika ada perkembangan. Mungkin ini boleh di jadikan teladan bersama.

13 comments:

  1. mak aih camne leh jadi cam2 ek?

    hm..xper ask2..naff

    ReplyDelete
  2. JT~ Aku pun tak tahu kenapa. Hari ni nak tanya Nuff.

    ReplyDelete
  3. mybe ade iklan lain yg kamo letak?

    ReplyDelete
  4. aneh... dh anto ticket to nuff x? nanti ade ape2 info sharing ek

    ReplyDelete
  5. hm, aku dh kne.
    nnt bape hari ok blk. dont worry ;)

    ReplyDelete
  6. Don't worry its just a glitch....

    You can still post on innit! It happened to me a few times already. Just wait for a few days. Don't worry (:

    ReplyDelete
  7. aik bleh gak eh jd cmtu?takper,,,keep on blogging,,hehe

    ReplyDelete
  8. u shuld email nuffnang and ask them

    ReplyDelete
  9. erk...sampai gitu sekali ek??

    btw, earning mmg xupdate kan?? igtkan sbb after cashout lambat sket update..lupa lak cuti NY...

    btw, anta laa ticket, tanya..ok

    ReplyDelete
  10. Nuffnang crawler akan dapat detect nanti.. tunggu sahaja sehingga status bertukar kepada glitterati.

    ReplyDelete
  11. o.. xsume org glitterati membe.. baru aku tau...

    cmne eh leh jd glitterati membe?

    ReplyDelete
  12. aku punye dah 2 kali kene mcm nie..
    tapi alhamdulillah da dpt balik glit tu..
    maybee kurang unic visit kot...
    tapi ntah la...
    aku bkn org nuff kekeke..
    just bekerja untuk nuff je..

    ReplyDelete

Comment here