Ads by Nuffnang

Sunday, February 21, 2010

Terbukti!!! Tajuk sensasi memainkan peranan. Posting di Innit @ Nuffnang


Aku saja bukak innit@nuffnang sebab nak baca-baca entri yang terbaru. Aku suka tengok-tengok kat sini untuk belajar cara berblogging untuk naikkan lagi blog aku yakni Bo Is A Nerd.

Tapi aku terkejut entri aku yang agak budus boleh termasuk Top 10 Innit. Tolong lah nang kalau sudi http://innit.nuffnang.com/view.php?id=184358

Ini dah kali ke-5 posting aku masuk Top 10 Innit. Pada aku, masuk Innit tolong sedikit sebanyak menaikkan traffic kita. Lagi satu, boleh kita kenal blogging style orang lain.

So, rajin-rajinlah kawan-kawan melawat Innit sebab lagi banyak kita belajar dari orang lain (blogger lain), lagi bestlah blog kita nanti, insya'Allah.

Keep on blogging guys!

No comments:

Post a Comment

Comment here