Pages

Sunday, November 14, 2010

Kaisan dah jumpa favourite spot dia dalam rumah

Anakku, Muhammad Kaisan dah hampir nak masuk 7 bulan. Nampak halus tapi lasak yang amat. Semangat pun boleh tahan, dah 8.5kg rasanya. Sekarang dah mula merangkak, kenalah kami suami isteri pantau pergerakan dia. Sekejap aje dia dah hilang. 

Baru-baru ni kami perasan dia suka betul pergi satu sudut rumah yang ada meja kecil merah Ikea. Ini gambar-gambar kami ambil mengantoikan si Kaisan ni.

 Kaisan dah mula bergerak ke favourite spot

 Kaisan dah sedar ada orang ambil gambar dia

 Flash camera buat si Kaisan terpejam

Kaisan kantoi..got you Kaisan!!!

9 comments:

  1. hehe..kiut..mesti ada sesuatu yg menarik kat meja tue.. hehe. baru pandai merangkak? wah..tp bila dah jalan..kompem penat nk jaga..(mcm adik amir.). ehhe

    ReplyDelete
  2. Ammir-Rasanya sebab warna dia merah kot, sebab tu dia suka. Merangkak dah laju..bila dah berjalan nanti..kuruslah kami berdua..hehehe..

    ReplyDelete
  3. oo sini rupanya port kaisan ya, baik2 kan terantuk pula

    ReplyDelete

Comment here

Ads by Nuffnang