Pages

Thursday, November 11, 2010

Penyelamat di kala kelaparan...

Mula-mula ingat nak goreng chicken nuggets. Malaslah pulak nak masak. Lepas tu mesti berasap satu rumah. Tak jadi chicken nuggets.

Nak buat burger. Alasan sama dengan kemalasan nak masak chicken nuggets. Burger. Cancelled.

Tiba-tiba......
 Mamee perisa ayam


Ternampaklah Mamee terakhir. Mamee perisa ayam dengan perencah. Best. Aku tak tambah perencah sebab isteri kata tak elok. Takpe. Mamee aje pun dah memang sedap. Terima kasih Mamee, kaulah penyelamat di kala ingin mengunyah di tengah-tengah malam. 

Kalau lah ada Kickapoo...perrrghh.

p/s: Apa pula jajan kegemaran korang di kala kelaparan?

5 comments:

  1. kalau lapar sikit2 minumair masak je..
    tapi klau lapar melampau megi je la kot..

    ReplyDelete
  2. Minum juga tadi, tapi ini nak mengunyah. Cari jajan ajelah caranya..hehehe

    ReplyDelete
  3. Apsal lu punyer citarsa sama dengan guwa ekk?!

    Masa kecik² dulu suke makan mamee sama air tin Kickkapoo~

    ReplyDelete
  4. lain kali standby biskut kering dalam tupperwear.

    ReplyDelete

Comment here

Ads by Nuffnang